Slim Geld Verdienen | Diverse veranderingen bij My Traffic Value
1676
post-template-default,single,single-post,postid-1676,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-13.4,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.5,vc_responsive
 

Diverse veranderingen bij My Traffic Value

Diverse veranderingen bij My Traffic Value

Diverse veranderingen bij My Traffic Value

Eind vorige maand zijn er bij My Traffic Value diverse wijzigingen doorgevoerd wat betreft de investeringsplannen. In dit artikel zal ik deze wijzigingen uiteenzetten.

Er zijn twee redenen voor deze wijzigingen. Als eerste moest (althans, volgens Jo) het referral systeem verbeterd worden. In andere woorden: hogere commissies. Tevens zouden er extra shares aan het systeem toegevoegd moeten worden – zónder de bestaande shares te devalueren (in waarde te doen verminderen). De reden hiervoor is dat de twee admins vorig jaar augustus elk heel veel shares uit eigen zak hebben opgeofferd om het systeem te restarten.

Extra shares

Het idee: 800.000 extra shares toevoegen aan de bestaande 2 miljoen. Hiervan zouden er dan 300.000 naar elk van de twee admins Jo en Carlos gaan. De overige shares zouden evenredig verdeeld worden over alle andere shareholders. Om de shares niet te devalueren, moet er nog steeds $ 0.00000005 per $ 1 turnover per share aan dividend uitgekeerd worden. Om een lang verhaal kort te maken: herstructurering van de investeringsplannen.

Cycler-Daily

Bij de Cycler-Daily zijn er geen geen grote wijzigingen. Dit plan betaalt nog steeds 110% binnen 96 uur of – als dat niet gehaald wordt – 125% middels dagelijkse uitbetalingen. Het enige verschil is dat nu 54,5% van de investeringen 110% betaald krijgen, in plaats van 60% voorheen. Het geld dat hiermee bespaard wordt, wordt uitbetaald als extra dividend.

Power Plan

Het oude 194% Power Plan is komen te vervallen. Hiervoor zijn twee nieuwe plannen gekomen: het 186% Power Plan en het 250% Fast-Track Plan. Die eerste is in feite de opvolger van het 194%, echter met iets minder opbrengst. Daarom is Fast-Track Plan in het leven geroepen, dan kun je alsnog kiezen voor een plan met een hoge opbrengst.

Hieronder vind je een tabelletje met daarin de verdelingen per $ 1 van de verschillende investeringsplannen.

194% Power Plan 186% Power Plan 250% Fast-Track Plan
Dividend $ 0.10 $ 0.14 $ 0.14
Ref. commissie L1 $ 0.05 $ 0.09 $ 0.05
Ref. commissie L2 $ 0.01 $ 0.01 $ 0.01
Contributie dagelijkse uitbetalingen $ 0.42 $ 0.34 $ 0.15
Portfolio $ 0.42 $ 0.42 $ 0.65

Kortom, bij het 186% Plan ontvang je een hogere commissie (9% i.p.v. 5%) uit de investeringen van je rechtstreekse referrals. Er wordt iets meer geld gebruikt om uit te keren aan de shareholders, maar iets minder ten behoeve van de dagelijkse uitbetalingen. Dat laatste vind ik trouwens een goed iets, hoe minder geld van de inleg rechtstreeks uitbetaald wordt, des te beter.

Het Fast-Track Plan heeft een veel hogere opbrengst: 250%. Er zijn wel twee “voorwaarden”. Als eerste ontvang je helemaal geen dagelijkse uitbetalingen. Je legt dus geld in en vervolgens moet je wachten op de Fast-Track. Verder is er een minimale inleg van $ 100, daar waar je bij de andere investeringsplannen vanaf $ 1 kunt inleggen.

Overigens blijven de lopende investeringen in het 194% Plan gewoon bestaan, met de destijds geldende voorwaarden en opbrengsten. Er kunnen alleen geen nieuwe investeringen meer aan dit plan toegevoegd worden.

Profit Shares

Geen wijzigingen, behalve dan het totaal aantal shares.

Overige wijzigingen

Bij de investeringsplannen is nu een calculator ingebouwd. Zodra je een bedrag invult, zie je meteen hoeveel je terug gaat krijgen en hoe je investering gebruikt gaat worden. Ook zie je een schatting van de tijd dat het zal duren voordat je investering afbetaald is, dit op basis van recente resultaten. Deze termijn wordt steeds herberekend, en kan dus per dag verschillen (en biedt uiteraard geen garanties).

Beste strategie

Dan rest nog de vraag wat de beste strategie is om zo veel mogelijk uit deze nieuwe plannen te halen. De Cycler-Daily blijft het “slechtste” plan, deze zou ik dus nog steeds links laten liggen. Verder denk ik dat een mix van de andere twee plannen het beste is. Een deel van je geld in het 250% Fast-Track Plan voor de hoge uitbetalingen (ook al moet je daar x maanden op wachten). En ook een deel in het 186% Plan, om toch elke dag uitbetalingen te blijven ontvangen.

Mijn voornemen is om, zodra ik een nieuwe Fast-Track ontvang, deze in het Fast-Track Plan te stoppen. De dagelijkse uitbetalingen blijf ik herinvesteren in het 186% Plan.

Wil je wat meer informatie over deze wijzigingen? Of heb je nog vragen, aanvullingen of tips? Laat hieronder dan een reactie achter, dan kom ik er zo snel mogelijk op terug.

Ook Slim Geld Verdienen?

Wil je ook Slim Geld Verdienen met My Traffic Value? Meld je dan nu aan!

Joeri
joeri@slimgeldverdienen.nl

Aloha, ik ben Joeri en op deze website vertel ik hoe ik een passief inkomen via internet aan het opbouwen ben. Zonder grote investeringen te doen, zonder producten te verkopen, zonder niche websites te bouwen en zonder actief mensen te werven. Meer informatie over mij en over dit project vind je op de pagina Over Slim Geld Verdienen.

2 Reactie's
  • gerard
    Geplaatst op 27 oktober 2013 om 19:28 uur

    beste joeri
    op mijn acount staat maar $1 meer ik had er over de $60 staan
    hoe krijg ik die weer terug ik snap er niks van
    de profit shares zijn 186 en worden steeds minder waar volgens mij
    gr.gerard

    • Joeri
      Geplaatst op 27 oktober 2013 om 19:39 uur

      Hoi Gerard,

      Op 18 oktober is er een zogenaamde debt swap doorgevoerd. Alle openstaande schulden zijn in één keer omgezet naar shares tegen een waarde van $ 0.70. Vanzelfsprekend is niet iedereen daar blij mee (ik ook niet, ik had ruim $ 2000 aan openstaande investeringen!). De enige manier om weer aan je geld te komen is je shares in de verkoop doen voor $ 0.70. En ja, het kan heel lang duren voordat die prijs betaald wordt, aangezien ze nu voor $ 0.11 van de hand gaan. Aan de andere kant was de looptijd van nieuwe investeringen, net vóór 18 oktober, opgelopen tot meer dan 2 jaar.

      Meer info vind je hier: http://mytrafficvalue.com/faq/2.html