Slim Geld Verdienen | Banners Broker: wat is waarheid?
1022
post-template-default,single,single-post,postid-1022,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-13.4,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.5,vc_responsive
 

Banners Broker: wat is waarheid?

Banners Broker: wat is waarheid?

Dit programma bestaat niet meer.

Banners Broker is in de afgelopen maanden onverminderd populair gebleken. Geen wonder, het programma is eenvoudig te begrijpen en de beloningen zijn fors. Het aantal affiliates groeit nog steeds enorm; nu zijn er zo’n 160.000 affiliates tegen 125.000 een maand of vijf geleden. De populariteit blijkt ook uit de Alexa grafiekjes: op dit moment staat de website van Banners Broker op nummer 452 in de lijst van populairste websites wereldwijd. Een half jaar geleden stonden ze nog lager dan 1500.

Echter, de laatste tijd duiken er op het internet steeds meer berichten op waarin de echtheid van Banners Broker in twijfel wordt getrokken. Aan de ene kant verbaasd mij dat niet zo. Tenslotte: des te bekender een programma / bedrijf / artiest / wat dan ook wordt, des te meer mensen gaan erover schrijven; positief of negatief. Bij Banners Broker is dat niet anders. Steeds meer mensen komen in aanraking met het programma en gaan schrijven over hun bevindingen.

Aan de andere kant verbaasd mij het juist wél. Ik heb al twijfels over de echtheid van Banners Broker sinds ik affiliate ben. Sterker nog, ik ben er nooit vanuit gegaan dat Banners Broker een echt bedrijf is. Waarom komen die mensen er “nu pas” achter dat Banners Broker niet echt zou zijn? Waarom zijn die mensen er eerst vanuit gegaan dat Banners Broker wel legitiem zou zijn?

Banners Broker is in mijn ogen niets anders dan een hyip, al is het wel eentje met een heel goed doordacht systeem. Alle hyips, zoals wijlen Silver Structure of Royalty7 of good old Macro Trade, vertellen dat ze investeren in zilver of andere grondstoffen, olie, forex (valutahandel), vastgoed of wat dan ook. Daar is ook nauwelijks tot niets van waar. Maar daar is niemand verbaasd over. Waarom bij Banners Broker dan wel?

Verkoop van advertentieruimte

De branch waarin Banners Broker opereert (er gemakshalve even vanuitgaande dat ze dat daadwerkelijk doen), is inderdaad een lucratieve. Het grootste bewijs hiervan is Google, dat zo’n 10 miljard dollar per jaar aan omzet maakt, waarvan het grootste gedeelte uit Adsense en Adwords (advertenties dus). Het bedrijf Facebook is miljarden waard, terwijl lidmaatschap gratis is. Alle waarde zit in de advertentieruimtes. Banners Broker wil graag een kruimeltje van deze taart meesnoepen.

Als je je aanmeldt bij Banners Broker, kun je kiezen uit drie verschillende accounts: Publisher, Advertiser of de Ad-Pub Combo. Als Publisher heb je een website met advertentieruimte, die je aan Banners Broker ter beschikking wilt stellen (in ruil voor een vergoeding). Als Advertiser gebruik je het Banners Brokers netwerk van advertentieruimte om jouw advertenties te tonen. En bij de Ad-Pub Combo heb je beide mogelijkheden.

Dit kan in principe heel succesvol worden, mits je over een groot en goed netwerk van advertentieruimte beschikt. En daar wringt nou net de schoen.

Het netwerk van Banners Broker

Als Advertiser of als Ad-Pub Combo deelnemer kun je zelf reclamecampagnes starten. Je kunt kiezen uit twee soorten Campaigns: Blind Network en Choice Network. Ongeacht welke versie je kiest: je hebt sowieso te maken met een ouderwetse manier van adverteren. Banners Broker gebruikt namelijk impressies (views), daar waar alle andere online advertentie bedrijven uitgaan van aantal clicks. 100 views met 25 clicks is tenslotte beter dan 1000 views en maar 2 clicks. En toch zou die laatste optie bij Banners Broker de duurste zijn.

Terug naar de twee opties van Banners Broker. Als je kiest voor een Blind Network Campaign weet je niet op welke website(s) je advertentie geplaatst worden. Je kunt alleen een rubriek kiezen en een land of stad. Dit is absoluut niet transparant. Je hebt er als adverteerder geen enkel zicht op of jouw advertenties wel aan de juiste mensen getoond worden. En dat is juist wat je als adverteerder wilt weten.

Gelukkig is daar de Choice Network Campaign, waar je wél kunt kiezen waar je advertenties getoond worden. Ook hier kies je eerst een rubriek en daarna kun je een keus maken uit een aantal websites. Dit aantal is zeer beperkt, het zijn er namelijk maar 38. Laten we eens naar een paar van deze sites kijken. Hier een kleine selectie, de rest kun je vinden in je Banners Broker backoffice.

Wat dan meteen opvalt, is dat het allemaal WordPress websites zijn, vaak met maar een handjevol artikelen die in het tijdsbestek van een paar dagen gepubliceerd zijn. Er zijn geen reacties op de artikelen, er is dus geen interactie met bezoekers. Het is überhaupt de vraag of er wel bezoekers zijn. Dit is dus absoluut niet interessant voor adverteerders.

Advertentie Banners Broker
EN NOG ZO’N MOOIE!
Advertentie Banners Broker
MOOIE ADVERTENTIE!

Op de sites is wel ruimte ingericht voor advertenties van Banners Broker. Er staan echter maar twee soorten advertenties, voor Banners Broker en voor Banners Broker. Zie de plaatjes hiernaast. Daar zullen weinig inkomsten uit voortvloeien. Waar zijn de advertenties van de andere bedrijven die wél geld opleveren?

Ga je kijken naar de whois-gegevens, dan hebben al deze 38 websites nóg een aantal interessante overeenkomsten. Een lijstje.

  • Alle domeinnamen, op eentje na, zijn geregistreerd via het Amerikaanse hostingbedrijf GoDaddy. GoDaddy is weliswaar de grootste hoster ter wereld – zij registreren dus heel veel domeinnamen – maar dit is wel een beetje erg toevallig.
  • 71% van de domeinnamen is geregistreerd op 5 verschillende data (07-04-2012, 26-04-2012, 08-06-2012, 01-08-2012, 21-08-2012).
  • 89% van de domeinnamen heeft op dezelfde dag (23-08-2012) z’n laatste update gehad.
  • Bijna tweederde van de domeinnamen is geregistreerd door een bedrijf in Belize. Er worden verschillende bedrijfsnamen genoemd, maar wel steeds hetzelfde adres: 35 New Road in Belize City.
  • Bij 34 van de 38 domeinnamen is hetzelfde e-mail adres gebruikt: domainservice80@gmail.com.
  • Dit mailadres wordt zowel gebruikt door de eerder genoemde “bedrijven” uit Belize, maar ook door ene Rajiv Dixit uit Canada en verschillende “bedrijven” gevestigd op 777 N. Rainbow Blvd in Las Vegas. By the way: meneer Dixit is één van de oprichters van Banners Broker.
  • De domeinnaam bannersbroker.com is geregistreerd bij GoDaddy, op het adres 777 N. Rainbow Blvd in Las Vegas en met e-mail adres domainservice80@gmail.com.

Kortom: alles wijst erop dat het gros van deze domeinnamen door één persoon zijn vastgelegd. En dat die persoon Banners Broker heet.

Al met al niet echt geloofwaardig. Als je dit trouwens voorlegt aan de Support afdeling van Banners Broker, krijg je als reactie dat het hele Choice Network gebeuren nog in de Test Mode verkeerd. Inderdaad.

Publishers en advertisers worden niet gehoord

Goed, ik heb nu aangetoond dat het (zichtbare) advertentienetwerk van Banners Broker niet veel voorstelt. Er wordt beweerd dat het Blind Network echter wél dik in orde is. Nu zijn er natuurlijk mensen die de proef op de som willen nemen en Banners Broker een voorstel doen. Bijvoorbeeld dat ze een advertentiecampagne willen starten, waarvoor ze een budget van $ 100,000 beschikbaar hebben. Elk online advertentiebedrijf zou deze mogelijkheid met beide handen aangrijpen. Maar Banners Broker reageert niet eens op dergelijke mailberichten. Zie onderstaande citaat, afkomstig van Finchsells.com.

Evidently they have yet to crack the customer service nut. I dropped their support an email offering to spend $100,000 on their platform. You will hear nothing back. In the advertising business, especially in such uncertain times, $100,000 ad campaigns do not go unanswered.

Maar ook als Publisher met een goedlopende website, krijg je weinig respons. Neem het verhaal van Phil Smy; hij runt een website met 300.000 unieke bezoekers per maand. Een interessante site voor Banners Broker om toe te voegen aan hun netwerk, zou je zeggen. Phil vertelt op zijn blog over de ervaringen met Banners Broker. Achterhaald systeem, geen statistieken, geen communicatie en – vooral – géén advertenties van derden op zijn site.

Er zijn meer van dit soort verhalen. Op The Private Hyip Blog is een reactie van ene Ivan te lezen.

BB refuses to work with you as a publisher, if you contact them with an offer to put traffic out on a well-positioned, high-traffic website. Several of us have tried this and were not able to even talk to anyone.

Conclusie: het eigen netwerk van Banners Broker bestaat uit weinig hoogwaardige website. En geïnteresseerde advertisers en publishers van buitenaf kunnen rekenen op weinig samenwerking. Dat is een heel kwalijke zaak als je een online advertentie bedrijf runt. Maar ja, Banners Broker runt (in mijn opinie) helemaal geen online advertentie bedrijf, dus een goed netwerk van sites en coöperatie met zakenpartners is absoluut niet relevant.

De vergoedingen

Voor de mensen die nog steeds geloven dat Banners Broker daadwerkelijk participeert in de online advertentie branche, laten we eens kijken naar de vergoedingen uit de panels. Zo’n panel stelt een stukje advertentieruimte voor. Zodra voldoende mensen de advertenties gezien hebben (traffic) is het panel vol en levert het geld op. Dit gaat echter met buitenaardse snelheden: een yellow panel verdubbelt je geld binnen de vier weken! In die tijd is de advertentie op dit stukje advertentieruimte 5000 keer aan het publiek getoond.

Even een klein rekensommetje. Stel dat 35% van de 160.000 aangemelde leden daadwerkelijk actief is (dat is ongeveer de verhouding in mijn downline). En stel dat ik een gemiddelde affiliate ben, qua accountgrootte. Op dit moment heb ik 44 actieve yellow panels (de andere kleuren laat ik even buiten beschouwing). Dat betekent dat er binnen Banners Broker nu bijna 2,5 miljoen yellow panels actief zijn. Deze maand worden er dan 12,32 miljard views gegenereerd op het advertentienetwerk van Banners Broker. En dan laat ik de andere kleuren panels nog buiten beschouwing. Banners Broker moet zo’n beetje het hele internet bezitten om deze aantallen te halen.

Stel nou, dat de advertenties van Banners Broker tóch dergelijke aantallen views halen. Dan komen er nog steeds geen inkomsten binnen; er worden tenslotte alleen maar advertenties van Banners Broker zelf getoond. Wie betaalt de affiliates?

Banners Broker doet ondertussen wel heel erg zijn best om een echt bedrijf te zijn (te lijken). Neem bijvoorbeeld de Banners Broker MasterCard. Deze kaart is echt (ik heb ‘m) en hij werkt (ik heb er geld mee gepind). Verder organiseert het bedrijf grote bijeenkomsten over de hele wereld. Zoals aan het begin van de zomer in Portugal en het eerste weekend van december in Ierland (je kunt er nog naar toe, als je wilt!). Maar in mijn ogen is en blijft Banners Broker niets meer (of minder) dan een soort van Profit Clicking of Wealth4All.

Toch favoriet

Begrijp me alsjeblieft niet verkeerd: Banners Broker is voor mij op dit moment nog steeds één van mijn meest favoriete programma’s. Banners Broker levert in korte tijd een hoop geld op, het programma is eenvoudig te leren en met heel weinig tijd bij te houden. Ook betalen ze op dit moment gewoon uit, er is dus (nog steeds) geld te verdienen met dit programma.

Maar je moet je wel realiseren dat het allemaal gebakken lucht is. Als je daar vrede mee hebt en beseft dat Banners Broker niet het eeuwige leven heeft, dan is dat prima. Dan kun je een grote teleurstelling voorkomen als Banners Broker ineens geen geld meer uitbetaald.

Gouden regeltjes

En daar zijn mijn gouden regeltjes weer. Ik zal de belangrijkste twee nog eens herhalen:

  • Investeer NOOIT meer geld dan je je kunt veroorloven om kwijt te raken.
  • Haal zo snel mogelijk je seed money uit het programma.

Als je volgens deze regels investeert in dergelijke programma’s, beperk je het risico van geld verliezen. Ik handel er ook naar: mijn inleg bij Banners Broker bedroeg zo’n $ 270 en ik heb al ruim $ 580 laten uitbetalen (daadwerkelijk in mijn portemonnee).

Mijn aangepaste strategie voor Banners Broker

Met dit complete verhaal al enige tijd in mijn achterhoofd, hanteer ik sinds 1 oktober een aangepaste strategie. Ik schreef er al over in het laatste maandoverzicht, maar hierbij nogmaals.

Mijn strategie is: alle panels op 50%. That’s it. Zo komt er maximaal geld in mijn beschikbare potje. Ik kan dit geld dan naar eigen inzicht besteden: nieuwe panels kopen, traffic packs kopen of laten uitbetalen.

In oktober heb ik alle inkomsten opgespaard. Zo had ik aan het eind van de maand bijna $ 840 available to withdraw. Dit geld heb ik op 1 november als volgt verdeeld:

  • 20 nieuwe yellow panels ($ 200)
  • 5 nieuwe purple panels ($ 150)
  • $ 350 overgeboekt naar mijn Banners Broker MasterCard
  • en bijna $ 140 heb ik als reserve op mijn account laten staan voor het betalen van mijn abonnementsgeld en traffic packs

Ik zit eraan te denken om in de maand november het gehele beschikbare bedrag uit te laten betalen (de eerste $ 350 is al onderweg naar SolidTrust Pay).

Conclusie

Op dit moment betaalt Banners Broker nog gewoon uit. Er is dus nog steeds geld mee te verdienen. Maar hou in je achterhoofd dat het verdienmodel van Banners Broker niet gebaseerd is op de verkoop / verhuur van online advertentieruimte. En dat Banners Broker daardoor niet eeuwig mee zal gaan. Mijn advies is daarom: investeer geen grote bedragen meer in het programma en haal je inleg er zo snel mogelijk weer uit. Zet de panels standaard op 50% repurchase om maximaal geld vrij te maken, dat je vervolgens naar eigen inzicht kunt besteden. En ook al heb je je seed money eruit, vraag standaard elke maand een uitbetaling aan. Ook al is het maar een paar tientjes. Mocht het programma klappen, dan heb je toch maar mooi winst gemaakt.

Dit geldt natuurlijk niet alleen voor Banners Broker, maar ook voor alle andere soortgelijke programma’s, hyips, cyclers, matrix-programma’s enzovoorts.

De informatie in dit artikel is voor mij geen nieuws. Hopelijk is het voor jou (als deelnemer van Banners Broker) ook reeds bekende informatie. Dat betekent dat je goed onderzoek hebt gedaan. Is dit wel allemaal nieuw voor jou? Je hoeft niet (meteen) in paniek te raken. Gewoon gaan handelen zoals ik hierboven beschreven heb.

Heb je nog een aanvulling aan dit – enorme – verhaal? Of ben je het helemaal niet met me eens? Laat hieronder een reactie achter!

Joeri
joeri@slimgeldverdienen.nl

Aloha, ik ben Joeri en op deze website vertel ik hoe ik een passief inkomen via internet aan het opbouwen ben. Zonder grote investeringen te doen, zonder producten te verkopen, zonder niche websites te bouwen en zonder actief mensen te werven. Meer informatie over mij en over dit project vind je op de pagina Over Slim Geld Verdienen.

51 Reactie's
  • Coen Olde Bijvank
    Geplaatst op 20 november 2012 om 15:45 uur

    Beste Joeri,

    Wederom weer goed uitgebreid en waardevol artikel! Zoals je zelf al aangeeft “heb mij geld al laten uitbetalen” echter ik wil dit ook graag.. ik wacht op mijn Banners Broker Prepaid Mastercard.. echter las ik over je Solid Trust Pay account.

    Zou jij mij/ons willen uitleggen hoe het aanmaken van een STP account werkt? Die maak ik vandaag dan nog aan en begin dan met cashen, hopen dat het allemaal nog goed komt :).

    Nogmaals bedankt!

    • Coen
      Geplaatst op 20 november 2012 om 16:26 uur

      Aanvulling, het account aanmaken is gelukt.. maar ik heb geen idee hoe ik nou geld van Banners Broker naar Solid Trust Pay overzet.. en als dat lukt kan ik dan via deze Payment Processor het geld naar mijn bank over maken?

      • Joeri
        Geplaatst op 20 november 2012 om 20:01 uur

        Hoi Coen,

        Dank voor je reacties! Mooi dat het aanmaken van een account bij STP gelukt is. Ik vond jouw vraag wel een goede aanleiding om er even een korte handleiding voor te maken. Misschien vanavond al op m’n blog.

        Geld overmaken van BB naar STP gaat als volgt:
        – inloggen op BB
        – wijs item E-Wallet aan en kies Withdraw Money
        – klik op het logo van STP
        – er komt een invulformuliertje, vul het gewenste bedrag en je STP gebruikersnaam in en klik op Submit

        Ook naar STP laten uitbetalen kost een beetje tijd, hou rekening met 14 dagen. Ik heb nog een uitbetaling van 7 november open staan, die zou in theorie morgen betaald moeten worden. Ik laat het weten.

        Ik ga er vanuit dat het lukt, zo niet, dan hoor ik het wel.

        • Coen
          Geplaatst op 30 november 2012 om 16:50 uur

          Ha Joeri, is ondertussen de betaling van 7 november al succesvol afgerond?

          Groeten,
          Coen

          • Joeri
            Geplaatst op 02 december 2012 om 08:03 uur

            Nee, niet gelukt. Ik had er wel een Support ticket aan gewaagd. In het verleden werkte dat vaak wel. Ik heb de uitbetaling nu gecancelled en laat het via m’n BB kaart uitbetalen.

          • Joeri
            Geplaatst op 11 december 2012 om 11:07 uur

            Aanvulling: Op het internet gaan verhalen dat uitbetalen naar SolidTrust Pay zo’n zes weken in beslag neemt.

      • MZ
        Geplaatst op 17 januari 2013 om 16:06 uur

        Wat is jullie ervaring met het aanvragen van een prepaid BB kaart ? Hoe lang wacht je er op? Zijn er ascpecten waar ik zou rekening moeten houden? al vaste bedankt voor jullie reacties, MZ

  • Samuel
    Geplaatst op 22 november 2012 om 22:53 uur

    Bij deze zou ik graag een paars package aan willen bieden ten waarde van $35 voor slechts 20 euro. Ik heb deze perongeluk gekocht zou erg blij zijn als ik deze kan verkopen, heb er namelijk niets aan. Intresse? Reageer dan even op dit bericht.

    • Coen Olde Bijvank
      Geplaatst op 22 november 2012 om 23:01 uur

      Euh Samiel, paars paneel is 30$ en is 23,40 euro waard. (ter aanvulling voor koper)

      • Joeri
        Geplaatst op 23 november 2012 om 10:58 uur

        Coen, er is een verschil tussen een Purple Package en een Purple Panel 😉

        Samuel, de aanschafwaarde van een Purple Package is trouwens $ 55 😉

  • Christian Verolme
    Geplaatst op 25 november 2012 om 17:09 uur

    Hallo Joeri,

    Ik weet niet of Banners Brokers wel of niet echt is is moeilijk te achterhalen. Maar er staan zo veel verhalen op internet positief en negatief. Ik weet wel dat een bron van je de The Private Hyip Blog elke maand 10 programma,s aanraad waarvan er elke maand een aantal van klappen. Dus heb het niet zo meer op deze hyp bloggers ik kijk liever wie achter bepaald bedrijf zit. Ik heb niet veel in Banners Brokers zitten en hou het daar ook bij en zie wel. Maar volg zeker niet allerlei hyp blogger anders had ik mijn geld weer verloren aan aantal top programma,s.

    Groeten Chris

    • Joeri
      Geplaatst op 25 november 2012 om 20:50 uur

      Hoi Chris,

      Je hebt helemaal gelijk, niemand weet de waarheid. Je leest inderdaad twee soorten verhalen, maar het viel mij op dat juist de laatste maand steeds meer twijfel ontstaat onder mensen. Vandaar mijn visie op BB.

      Ik volg The Private Hyip Blog al bijna twee jaar. Ik heb zelf een tijdje de “traditionele” hyips geprobeerd, maar ik heb ontdekt dat het niet iets voor mij is. Er is geld mee te verdienen, maar je moet zo goed opletten. Twee keer knipperen met je ogen en een programma is weer verdwenen. Daarom ben ik ook op zoek naar de wat veiliger programma’s die toch een hoog rendement opleveren.

    • Coen Olde Bijvank
      Geplaatst op 25 november 2012 om 20:50 uur

      Ha Christian,

      Ben het grote deels met je eens, maar vergeet niet dat Banners Broker al dik 2jaar online is en dat is lang voor een HYIP.

      Dat is ook de reden dat ik alleen met deze HYIP mee doe..

      • Roberto
        Geplaatst op 02 december 2012 om 03:09 uur

        hallo Mensen,

        Ik ben zelf al een aantal jaren bezig met onderzoek naar online programmas en specifiek hiyps en hoe ze functioneren.Wat mij inderdaad opvalt,bij bannersbroker is bijvoorbeeld hun costumer service.Die functioneert niet.Ook het gebruik van gmail accounts wijst erop,dat het wellicht geen professioneel bedrijf is.Het niet kenbaar maken van hun advertentienetwerk wijst erop,dat ze het geheim willen houden.Dit deed trouwens ook Wealth4allteam.Zoals we weten bestaat wealth4allteam niet meer en was hun programma gebasseerd op ponzi.Dit is ook bevestigd door Victor.Die beweert dat eigenlijk alle programmas online ponzi zijn en die van hun ook.Vandaar ook dat ze hem dicht hebben gedaan vanwege het gevaar van de SEC.Wat mij ook heel erg opvalt,is dat vele mensen daadwerkelijk geloven dat online programmas ook daadwerkelijk het product verkopen die ze vermeld hebben staan op hun website.Zoals we weten,vanuit de hiyp industrie zijn dat allemaal leugens.Je moet je maar afvragen waarom een bedrijf als bannersbroker,zijn netwerk niet wil blootgeven of inzichtelijk wil maken voor het grote publiek.Hoe het ook went of keert.Een online bedrijf hoort transparant te zijn.Zeker als ze geloofwaardig en betrouwbaar over willen komen.Dat bb dat niet doet bevestigt al eigenlijk dat ze niet geloofwaardig zijn en dus niet betrouwbaar. Een partnerschap met mastercard duidt helemaal niet op het feit dat het bedrijf ook echt legitiem van aard is.Er zijn hiyps waarneembaar die ook creditcard faciliteiten exploiteert en dus is het waarschijnlijk het niet zo moeilijk om een parterschap aan te gaan met mastercard of een tussenpersoon daarvan.Bijna alle hiyp programmas zijn gelokaliseerd in offshore landen zoals belize of panama of hong kong.Daar kunnen ze zich in het geheim vestigen en kunnen ze hun identiteit makkelijk verbergen.Waarom zou een bedrijf dat willen doen kun je je terecht afvragen? Het feit dat bannersbroker 2 jaar online is heeft puur te maken met het feit,dat ze veel affiliates inschrijven en dus komt er geld in het laatje.zolang bannersbroker dit blijft doen,zal bannersbroker blijven uitbetalen en zullen ze actief blijven.Het is ongeloofwaardig dat ze daadwerkelijk inkomsten genereren uit impressions en webruimte en de interactie tussen publisers en advertisers.Zeker de hoeveelheid commissies die ze hebben uitbetaald,is het nog maar de vraag waar dat geld echt vandaan komt,maar zal zeker niet uit advertising en publishing komen.Ik denk dat bannersbroker in het geheim,hun gelden,verder herinvesteren in andere zeer lucratieve projecten die ze niet prijsgeven.Immers zeekrewards had overal wereldwijd assets uitstaan.Met geld creeer je immers veel meer geld,en met de toepassing van leverage en kapitaal kun je je geld verdubbelen.Het feit dat ze spreken over het kopen van een product heeft niets te maken met het product zelf,maar is een indicatie dat ze regel en wetgeving en vergunningingsplichtigheid willen omzeilen als ze als financiele identiteit zich zouden profileren.

        Het feit dat veel mensen geloven dat ze daadwerkelijk in een echte business zitten heeft vooral te maken,dat ze de waarheid niet willen zien omdat ze er geld mee verdienen en aldus liever in een leugen geloven want dat levert terminste nog wat op en promoten ze aldus de leugen.Ik heb dit op grote schaal meegemaakt met zogenaamde hiyps waarvan de investeerders overtuigd waren dat ze in forex zaten of aandelen.Op het moment dat het kaarthuis in elkaar zakt beseffen mensen ineens dat ze al die tijd voorgelogen zijn en dat ze zelf ook anderen voorgelogen hebben om die mensen te recruiten..

        Concluderend wil ik dit zeggen.Internet bedrijven zouden ten aller tijde transparant moeten zijn en open zijn ten opzichte van hun activiteiten.Zeker omdat ze al in de virtuele wereld opereren moet dit een vereiste zijn.Als een bedrijf dat weigert te doen,is dat al een indicatie dat ze iets te verbergen hebben.

        Je moet je ook afvragen waarom bepaalde ondernemers online willen opereren en zich inschrijven in Belize of panama,en gmail accounts gebruiken voor hun business zijn genoeg indicaties dat er niet echt sprake is van een professionele opzet en structuur.Dit zijn indicaties dat men zaken wil verbergen.

        Als je wereldwijd seminars organiseert,en mensen affiliates recruteert hoeft dat nog niet te betekenen dat die persoon ineens wel betrouwbaar is en zijn business ook echt een business is.Ook dit zijn vaak dekmantels en slimme trucs om de waarheid te omzeilen in wat ze echt doen.

        Er worden tegenwoordig vele seminars en bijeenkomsten gehouden waarvan de producten en diensten zeer twijfelachtig te noemen zijn.

        Hoe complexer iets is qua opzet,hoe slimmer de persoon in kwestie is die dit creeert.

        Uiteindelijk komt de waarheid wel boven tafel,en zulllen ook dit soort intelligente constructies blootgelegd worden.

        Ik adviseer mensen altijd,hun investeringen, er snel uit te halen,en geloof niet wat een bedrijf of persoon beweert te verkopen online.Zeker met bedrijven zoals bannersbroker,wealth4allteam,profit clicks zijn allemaal uiteindelijk goedkope constructies gebasseerd op ponzi die vroeg of laat omvallen.

        Succes allemaal

        • Zdeno
          Geplaatst op 15 mei 2013 om 22:16 uur

          Hallo Roberto,

          In principe ben ik het volkomen eens met jouw relaas. En de opmerking waarom zou een bedrijf zich in Belize of Panama willen vestigen is een terechte. Echter: Ik weet niet of je al gehoord had van de postbusfirma’s? Een bedrijf als Starbucks dat geregistreerd is via een postbus in Nederland en zodoende maar 1,8% belasting betaalt.

          Elk groot zichzelf respecterend bedrijf haalt alles uit de kast om zoveel mogelijk winst te genereren en zo min mogelijk belasting te betalen. En dat lukt ze bijzonder goed. Wij als burger kijken machteloos toe hoe mensen met veel geld op een vrij simpele manier steeds meer geld kunnen maken. En juist daarom wil de gewone mens graag geloven in snelrijk-methodes.

          HYIP’s zijn ponzi’s. En veel andere onlineverdienmodellen ook. De enige manier om geld te maken met dit soort programma’s is het hanteren van één en dezelfde strategie, overal en altijd. En do not get greedy, cause you’ll loose your money.

          Een HYIP is net zoiets als een pokertoernooi. Je legt wat in, je speelt wat en je hoopt je inleg eruit te halen + wat winst. Het verschil met hyip’s is dat je na inleg geen invloed meer hebt op het spel. Juist daarom dien je goed te beseffen waar je aan begint. De hoofdregel is: Van elke dollar of euro die jij verdient, verliest er iemand anders eentje.

          Voor mensen die willen weten hoe ze moeten hyippen: Reageer op dit artikel of zoek me op op facebook. Ik ben Zdeno uit Ermelo.

          • Joeri
            Geplaatst op 17 mei 2013 om 08:48 uur

            Dank voor deze waardevolle toevoeging!

  • Christian Verolme
    Geplaatst op 26 november 2012 om 11:38 uur

    Beste Joeri,

    Ik doe ook niet meer aan de korte termijn hyps laat heleboel schieten en net zoals jou zie een hoop voorbij komen. Heb de meeste programma,s die jij hebt ook. Trouwens Wealth4All word toch nieuw concept PrimusHub heb ik me ook voor ingeschreven.

    Beste Coen,
    Ik zit ook nog in Banners Brokers en ben niet van plan eruit te stappen. Ik zie veel hyps voorbij komen en niet veel programma,s reizen de wereld rond met hun concept. Als dit scam is doen ze super goed hun best , maar ik blijf in Banners Broker.

    Groeten Chris

  • Pieter
    Geplaatst op 27 november 2012 om 12:04 uur

    Hey Joeri,
    ik had graag ook het antwoord gezien op de eerdere vraag van Coen,
    kan je makkelijk/goedkoop geld van je Solidtrustpay account naar je bankrekening halen?

    Alvast bedankt,
    Pieter

    • Joeri
      Geplaatst op 27 november 2012 om 12:27 uur

      Hoi Pieter,

      Om eerlijk te zijn: ik ben al een tijdje bezig (sinds augustus) om mijn account Bank Verified te krijgen. Dat lag eerst aan SolidTrust Pay (4 weken termijn voor goedkeuring, documenten kwijt, 5 dagen wachttijd voordat er antwoord was op een support-ticket, documenten afgekeurd), maar daarna aan mijzelf (moest goed document aanvragen bij mijn bank). Ik heb gisteren een nieuw document ingediend om Bank Verified te worden. Nu is de wachttijd voor goedkeuring een dag of 3, dus ik verwacht het nu wel snel geregeld te hebben.

      Dus ja, of het makkelijk is.. Als je eenmaal Bank Verified bent zal het wel makkelijk zijn. Maar dat weet ik nog niet. Zodra ik goedkeuring heb, laat ik meteen een bedrag overmaken om te testen.

      Over de kosten kan ik wel iets zinnigs zeggen. Zowel het laten uitbetalen naar een bankrekening als naar een credit card (Visa) kost $ 5. De transactie duurt 4-5 dagen (bij beide opties).

      Vanaf 1 december biedt SolidTrust Pay trouwens de mogelijkheid om een STP debitcard aan te vragen. Transactiekosten zijn lager, maar deze kaart kost $ 5 per maand. Interessant als je van plan bent om regelmatig geld op te nemen.

  • Huub
    Geplaatst op 10 december 2012 om 22:23 uur

    Altijd al geweten dat Banners Broker een Ponzi-fraude is, in een Ierse krant worden ze nu verdacht van oplichting:
    http://www.nieuwsmash.nl/banners-broker-in-ierse-krant-van-oplichterij-beticht/

    Mijn advies, stap eruit nu (of misschien als) het nog kan !
    Huub

    • Joeri
      Geplaatst op 10 december 2012 om 22:39 uur

      Hallo Huub, dank voor het delen. Het artikel bevat zeker waarheden, al zitten er ook een hoop suggestieve zaken in (er wordt gesteld dat BB oplichting zou zijn, maar waarom vinden ze dat dan?). Neemt niet weg dat ik min of meer dezelfde mening ben toegedaan.

      • roberto
        Geplaatst op 18 december 2012 om 02:19 uur

        Hallo allemaal,

        Ik ben ook enige tijd bannersbroker aan het volgen.Ik heb een package gekocht van 415 dollar en eerlijk gezegd heb ik er wel spijt van.Ik wist van te voren wel,dat er twijfels waren rondom bannersbroker maar toch een investering geplaatst.Mijn intuitie zegt,dat inderdaad bannersbroker,niet echt een betrouwbaar programma is ondanks,dat er veel mensen zijn die claimen dat ze er geld mee verdienen.Als je de hiyp industrie kent en weet hoe hiyp programmas te werk gaan,moet ik zeggen,dat bannersbroker er verdacht veel op een hiyp lijkt.Met hier en daar wat verschillen zoals bijeenkomsten organiseren,en je gezicht laten zien,maar ik denk dat dat allemaal onderdeel is van een zeer goed georganiseerde ponzi systeem.Zeker weten doe ik het uiteraard niet,maar ik vind de manier waarop ze zaken doen niet echt van professionele aard.Costumer service die niet werkt,een product wat totaal niet transparant is,en waarbij je constant twijfels hebt of je ook daadwerkelijk in de advertisement business zit,affiliates die niet kunnen uitbetalen/withdrawen,upliners komen met twijfelachtige bewijsvoeringen wat betreft het product maar als je een beetje ervaring heb met google dan weet je,dat ze met goedkope feiten komen,een registratie in een offshore account in belize,go daddy hosting company,en ga zo maar door.Wat me erg opvalt dat de mensen die wel geld verdienen zijn voornamelijk de upliners die constant beweren dat bannersbroker een echt bedrijf is met een echt product,maar natuurlijk zou je dat zeggen aangezien je wel je geld verdient en dus is er sprake van eenzijdige redeneringen.

        Wealth4allteam een ander advertisement programma beweerde ook dat ze inkomsten uit advertising haalde,maar hebben het programma toch laten stoppen puur omdat,ze hadden toegegeven een ponzi systeem te zijn en dus gevaar liepen,om gepakt te worden.Ook heb ik bij webinars vernomen dat de ceo inderdaad liet weten,dat ze inkomsten genereerde uit,affiliate inkomsten en niet uit advertising.Ook hier ging bij mij al een licht schijnen want mijn intuitie vertelde al dat je never en te nooit zoveel commissie kan uitbetalen uit advertisement en bannersimpressies.

        Als je ook kijkt naar de kwaliteit van banner space,van bannersbroker en of hun netwerk dan zijn er ook veel twijfels.Het is allemaal amateuristisch qua opzet en totaal niet professioneel.

        Mijn vermoeden is dat ze inkomsten genereren uit affiliates door de packages en de hoge fees en daarnaast creeeren ze inkomsten door hun mlm constructie en door het organiseren van de bijeenkomsten wereldwijd.Inkomsten uit advertising zullen ze wel hebben maar waarschijnlijk heel laag en zijn ze gelinkt aan bepaalde netwerken waar ze wat geld mee verdienen maar meer ook niet.Het zogenaamde blinde netwerk zijn gewoon affiliate netwerken waar je als website eigenaar je in kan schrijven.

        1 ding staat vast.De waarheid achterhaalt de leugen wel en het is gewoon een kwestie van tijd.

        Ik hoop mijn geld eruit te kunnen halen en heb ik mijn lesje wel geleerd met dit soort sytemen.

        groet robbie

  • roberto
    Geplaatst op 18 december 2012 om 02:43 uur

    Hallo Allemaal,

    Programmas zoals justbeenpaid,profitclicking,wealth4allteam en bannersbroker behoren allemaal tot de categorie hiyp.Ondanks dat al deze
    bedrijven ontzettend hun best hebben gedaan om geen hiyp te zijn,vertonen ze alle characteristieken van een hiyp en ponzi.Zowel wealth4allteam en bannersbroker hebben in hun faq staan,dat ze geen investerings programma zijn maar een advertisement programma.Bij wealth4allteam is al duidelijk naar voren gekomen tijdens webinars dat ze geen inkomsten genereerden uit advertisement maar door inkomsten uit affiliates netwerk.Kortom vol leugens. Bannersbroker doet eigenlijk hetzelfde,en vertoont precies dezelfde characteristieken als wealth4allteam zoals claimen dat ze geen investeringsprogramma zijn,en dat het zelfs strafbaar zou zijn als je zegt dat ze wel een investerings programma zijn.
    Uit webinars met wealth4allteam had ik al begrepen dat w4all dit ook zei vanwege het feit dat ze niet de vereiste vergunningen hebben en en dus niet voldoen aan de regelgeving om een investeringsprogramma te zijn.

    Maar goed 400 dollar stoppen in een programma is wel degelijk een investering en repurchase is niets anders dan compounden/.

    Claimen dat je geen geld hoef te investeren of te recruiten is ook pure onzin want tegelijktijd claimen ze,dat je met bannersbroker geld kunt verdienen.Maar om geld te verdienen moet je investeren en moet je compounden.Zo simpel is het.Daarnaast is networkmarketing of mlm de kracht achter bannersbroker.Zonder affiliates geen geld en dus geen commissies.Ze omzeilen dat wel heel slim door te stellen dat je niet hoef te recruiten maar tegelijkertijd stellen ze je wel voor de optie om meer trafficpacks te krijgen door te recruiten.Een trafficpack kopen kost 50 dollar en 2 kost 100 dollar en is het tegelijkertijd een commitment dus het is wel degelijk esssentieel als je echt geld wil verdienen met bb dan moet je recruiten.Zo simpel is het.

    Het blinde netwerk van bannersbroker is niets anders dan wereldwijd assets beheren en dus zijn ze wel degelijk aan het investeren.Maar dat zullen ze nooit prijsgeven.

    Uiteindelijk is alles van panels en trafficpacks puur gebakken lucht en niets meer dan dat.

    Groet Robbie

    • Joeri
      Geplaatst op 18 december 2012 om 17:03 uur

      Hi Roberto,

      Dank voor je uitgebreide reacties. Wat betreft de businessmodellen van Banners Broker en de andere programma’s zitten we op één lijn. Echter, ik ben van mening dat je bij Banners Broker niet per se een team nodig hebt om geld te verdienen. Het helpt zeker, dat is waar, maar het is niet verplicht en niet nodig.

      Overigens: Go Daddy is het grootste hostingbedrijf ter wereld. Daar is niets twijfelachtigs aan. Aan die andere feiten omtrent BB uiteraard wel, maar die heb ik al in het artikel beschreven en toegelicht.

      • Roberto
        Geplaatst op 18 december 2012 om 18:11 uur

        Hoi Joeri,

        Laten we hopen,dat bannersbroker zich blijft verbeteren in de goede richting.

        Ik geef het de voordeel van de twijfel,en probeer mijn geld terug te verdienen als dat lukt.

        Groet Rob

  • henry
    Geplaatst op 24 december 2012 om 11:05 uur

    Interessant deze reacties, ik heb er een andere mening over. Mijn inziens verdient BB helemaal niks met advertenties. Het is ook op allerlei manieren onderzocht en er is niemand die wat kan vinden van enige waarde.

    Ik heb zo’n gevoel dat ze het investeren, en ja…. nu is het maar net hoe lang gaat dat goed.

  • gerard
    Geplaatst op 28 december 2012 om 16:52 uur

    hoi joeri
    kun je ook weer via payza geld krijgen

    groet gerard

    • Joeri
      Geplaatst op 28 december 2012 om 23:52 uur

      Hallo Gerard,

      In het verleden stond er een mededeling dat geld opnemen met Payza niet meer mogelijk was. Ik heb zojuist gekeken en die mededeling is verdwenen. Dus misschien kan het nu wel weer. Dat is goed nieuws. Ik heb het overigens (nog) niet getest, want ik gebruik alleen maar de BB MasterCard voor het laten uitbetalen van geld.

      • Roy van Wensen
        Geplaatst op 16 januari 2013 om 13:54 uur

        Dus je hebt al geld ontvangen?

        • Joeri
          Geplaatst op 16 januari 2013 om 18:59 uur

          Jazeker, met de BB pas heb ik al een aantal keren geld opgenomen. Gewoon bij de pinautomaat.

          • Van Hout Hendrik
            Geplaatst op 15 augustus 2013 om 09:06 uur

            Dag Joeri,

            Ik ben ook al een tijdje bezig met BB.
            Dus als ik het goed voor heb heb je een soort van bankkaart waarmee jij geld kan afhalen aan de automaat ofzo.

            Hoe kan je aan zo een kaart geraken?

            Vele groetjes,

            Hendrik

          • Joeri
            Geplaatst op 15 augustus 2013 om 10:35 uur

            Hallo Hendrik,

            Het klopt dat er een tijdje een BB MasterCard is geweest. Opname via deze kaart is echter al sinds half maart niet meer mogelijk. Zie het artikel Het einde van de Banners Broker MasterCard voor meer informatie.

            Sindsdien is geld opnemen uit Banners Broker een ramp. Uitbetalingsverzoeken naar SolidTrust Pay en Payza (de enige twee opties die er nog over zijn) worden niet of nauwelijks betaald. Dat is ook de reden dat ik sinds juni Banners Broker niet meer opneem in mijn maandoverzichten.

  • MZ
    Geplaatst op 11 januari 2013 om 12:42 uur

    Hallo Joeri,
    Dankje wel voor je informatie. Ik heb jou info erg nuttig gewonden omdat ik sinds week ook mee doe aan BB. Bovendien jou verhaal komt bij mij dergelijk en neutraal over. En daar hou ik van. Ik ben begonnen met BB omdat één van mijn hoog opgeleiden klanten heel erg positief is over de BB en heeft inmiddels na 1,5 jaar een heleboel geld mee verdient. Ondanks deze goede referenties heb ik vanaf beging een nare gevoel gehad. Als hoog opgeleid informatie analist heb ik wat feiten op een rij gezet mijn eigen conclusie getrokken. Jou Blog Joeri heeft mijn vermoeden bevestig. Ik ga mijn strategie ook aanpassen. Namelijk BB is voor mij nu een spel geworden. Ik hoop mijn geïnvesteerde 450 dollar zo snel mogelijk terug te krijgen door de panelen op 50-50 te zetten en mezelf niet laten afleiden door duizenden neppe dollars geld van de gekleurde panelen. Mijn gevoel zegt dat er een moment komt dat BB niet meet gaat uitbetalen. Voor mezelf hoop ik dat tot die tijd mijn geld terug heb. 
    PS let niet op mijn nl- taalfouten. Ik woon slecht enkele jaren in NL.

  • Benne van Lier
    Geplaatst op 19 februari 2013 om 21:14 uur

    Oooooh wat moeilijk weer alleemaal, ik zag vandaag een tutorial van Banners Brokers en na het lezen van dit artikel en de comments is de excitement totaal verdwenen en zit ik vol twijfel…tuurlijk had ik al twijfels, maar het zag er allemaal op eerste gezicht heel professioneel en betrouwbaar uit en dan al die reviews op youtube. Ik weet nu dus niet wat ik moet doen. Ben naarstig opzoek om via online bij te verdienen, blijkbaar is dit het voorbeeld, dat je dat nooit moet overhaasten en goed de boel moet onderzoeken…ondanks al dit hier boven gelezen te hebben voel ik nog steeds de drang erin te stappen.

    Bedankt voor dit artikel

    • Joeri
      Geplaatst op 19 februari 2013 om 21:23 uur

      Hallo Benne, dit artikel is puur mijn mening over Banners Broker. Je moet je eigen mening over BB vormen en dan bepalen of het programma bij je past of niet. Banners Broker betaalt wel nog steeds uit (weliswaar met vertraging).

      Misschien een ander programma waarmee je kunt starten: 2Leads2Cash. Ik heb een Teambuild opgezet, waarbij we de referrals verdelen over het hele team. Zie dit artikel. Het programma zelf is gloednieuw, de officiële launch is aanstaande vrijdag.

      Succes!

  • Wesco
    Geplaatst op 24 maart 2013 om 16:05 uur

    Hallo,

    Het zal wel weer zo’n zakkenrollers-contructie zijn.

    Ik heb me echt helemaal strak zitten lachen toen ik een filmpje zag dat iemand beweerde met 500 dollar in 10 maanden tijd 24.000 dollar had verdient.

    Nu houden wij van onderzoeken en vinden dit toch wel een gokje waard. We hebben een x-bedrag voor de inzet gereserveerd maar zelfs het aanmelden geeft al problemen! Maar om er een definitief oordeel over te kunnen geven willen wij graag een gokje wagen!

    We houden jullie op de hoogte!

    • Joeri
      Geplaatst op 24 maart 2013 om 18:19 uur

      Hallo Wesco,

      Ik neem aan dat je wilt inzetten op Banners Broker? In mijn ogen kun je op dit moment beter inzetten op iets anders: My Traffic Value of Mega Money Hybrid bijvoorbeeld. Deze geven mijns inziens een veel grotere kans op winst.

      Flinke winsten maken kan (kon) wel degelijk met Banners Broker. Ik heb ruim 3500 dollar uit het programma gehaald met een inleg van $ 270, ook in 10 maanden tijd. Maar $ 24k verdienen met $ 500 lijkt mij wat overdreven. Al is het maar net wat ze in dat filmpje onder “verdienen” verstaan. Er zit een verschil tussen wat je account opbrengt en wat je daadwerkelijk opneemt.

  • Tamara
    Geplaatst op 12 mei 2013 om 10:35 uur

    Ook ik heb per ongeluk 2 packages aangeschaft terwijl je er maar 1 kan activeren. Ik heb dus een paars package in de aanbieding. Aanschaf waarde is 55$ maar ik bied hem aan voor 45$. Wie o wie?

  • Benjamin
    Geplaatst op 12 mei 2013 om 19:56 uur

    Hallo,

    Ik ben intussen een groot half jaar bezig met BB. Er staat een mooie som geld ter beschikking.
    Het lukt me om van BB naar STP over te zetten, maar hoe krijg je het geld van STP naar je bank?
    Moet je een creditkaart/VISA hebben misschien? Of volstaat een gewone bankkaart? (Ik ben lid van KBC.)
    Kun jij me helpen?

    • Joeri
      Geplaatst op 17 mei 2013 om 08:34 uur

      Hey Benjamin,

      Om geld van je STP account naar je bankrekening over te zetten, moet je eerst je bankrekening toevoegen aan je STP account. Daarna moet je je STP account laten verifiëren (Bank Verified). Hiervoor moet een afschrift van je bankrekening uploaden. STP gaat dit document goedkeuren (dit kan een paar dagen tot paar weken duren) en daarna kun je een overboeking aanvragen naar je bank.

      Ik heb een tijdje geleden een artikel geschreven over het aanmaken van een account bij SolidTrust Pay, daar staat deze informatie ook in: http://www.slimgeldverdienen.nl/een-account-aanmaken-bij-solidtrust-pay/

      Succes ermee!

  • Emme
    Geplaatst op 12 juni 2013 om 11:13 uur

    Hallo,

    Kan ik ervan uitgaan dat ik mijn 1500 dollar die ik geinvesteerd heb in BB kwijt ben ? Ik heb al een aantal bedragen via payza in pending staan maar deze geraken blijkbaar niet verder dan dat. En wssl is er ook wel niks meer aan te doen zeker als het geld niet gestort wordt ?

    Greetz

    • Joeri
      Geplaatst op 12 juni 2013 om 18:45 uur

      Hey Emme,

      Ik heb nu 7 pending verzoeken van ieder $ 300 en 1x een verzoek van $ 660 openstaan. Het oudste verzoek is van 13 maart. Op 11 april jl. heb ik een deel van die oudste betaling ontvangen ($ 97 van de $ 660) en dat was het laatste wat ik ontvangen heb… Uiteraard heb ik er diverse tickets aan gewaagd, maar steeds dezelfde reactie terug (heb geduld, het komt eraan, problemen enzovoorts).

      Kortom: de kans is heel klein dat er nog (een deel van) je openstaande verzoeken uitbetaald gaat worden. Reken er maar niet op, als je dan wat krijgt is dat nog meegenomen. Wel spijtig van de grote hoeveelheid geld die je erin gestopt hebt. Maar laat het een les zijn voor de volgende keer: investeer niet te veel en spreid je kansen. Lees ook eens mijn artikel De gouden regeltjes. Succes!

  • Ludo Dereij
    Geplaatst op 24 februari 2014 om 15:22 uur

    Hallo Joeri.
    ik kan zien dat de laatste reacties al een poosje geleden zijn.
    zelf ben ik op aanraden van een vriend in aanraking gekomen met Banners Broker. (sinds begin januari 2013.)
    geld heb ik nooit uitgehaald. staat al maanden in pending, en zelfs REVERSED !
    Een aantal fanatiekelingen zouden mijn account beheren.
    Nu willen ze geld hebben om alles up to date te houden. ook slim.
    In dat laatste ben ik niet meer ingetrapt. Banners gaat namelijk over op een nieuwe versie. 3.0. En alles wat voorheen is opgebouwd komt te vervallen. Toch zijn er nog steeds mensen die erin trappen.
    Daarbij moeten ze ook nog eens betalen!!
    Mocht je interesse hebben kan ik wel een aantal email doorsturen.
    een tekst van een mail heb ik hieronder gekopieerd.

    Hallo BB-ers,

    Het is zover!

    Datum begin Blackout: 7 Maart 2014
    Datum start BB versie 3.0: 18 Maart 2014
    Vanaf nu cappen en lopen er geen panelen meer. Rol uw repurchased panelen die niet zijn gekwalificeerd zo veel mogelijk op.
    Vanaf nu komen er geen Traffic Packs meer; u kunt reeds toegekend verkeer nog wel verdelen.
    Vanaf nu worden er geen fees meer afgeschreven.

    Kortom, u kunt vanaf nu weinig meer doen in uw account tot versie 3.0 online komt.

    Het is nog wel mogelijk om u voor het adviesabonnement aan te melden. Wij zetten dan het account klaar voor de blackout voor zover dat nog mogelijk is zodat in BB versie 3.0 zo optimaal als nog mogelijk kan worden opgestart en geld in pending kan worden gezet. Inmiddels hebben zo’n 500 mensen zich hiervoor aangemeld. De aanmelding kan nog tot en met 28 Februari. Een adviesabonnement is € 15,00 per maand voor minimaal 3 maanden. Wij werken op ontvangst van bijdrage. Ook kunnen wij de activatie van uw account in versie 3 voor u uitvoeren. Dit is een BB zaak en staat los van het adviesabonnement. Als u wilt dat wij uw account activeren in versie 3.0 (niet nu dus), maak dan z.s.m. € 12,50 hiervoor over op onze rekening. Vanaf nu is dit ook niet meer mogelijk zonder een adviesabonnement. Voor € 27,50 bent u dus klaar en zit u tot en met eind Maart in ons systeem. Hierna dan vóór 1 april € 15,00 overmaken voor April en vóór 1 Mei € 15,00 voor Mei, etc etc. Het adviesabonnement is een gedeelde verantwoordelijkheid. De wekelijkse taken maken geen onderdeel uit van het adviesabonnement.

    Velen die zich reeds voor het adviesabonnement hebben aangemeld hebben wel de eerste € 15,00 voldaan, maar niet de € 12,50 voor de eenmalige activatie. Als dit niet vóór 28 Februari bij ons binnen is, gaan we ervan uit dat u uw account zelf activeert. Niet activeren betekent dat ook wij er dan niet in kunnen!

    Denkt iedereen ook aan het aanmaken van een twitteraccount!! Dit is noodzakelijk voor het uitvoeren van de wekelijkse taken in het nieuwe systeem. Zonder het uitvoeren van deze wekelijkse taken staat uw account stil. De wekelijkse taken zijn nog niet bekend en wij houden iedereen in ons team hiervan op de hoogte zodra wij hier meer over weten.

    Na 18 maart zullen we zo spoedig mogelijk een aantal bootcamps organiseren.

    Zodra wij meer weten hoort u van ons.

    Bankgegevens: bankreknr IBAN: — t.n.v. FROB KREVELPOL te Haalderen ( BIC: INGBNL2A ) o.v.v. “Adviesabonnement” en je naam.

    Fred Frits Rob

    ________________________________________________________

    in afwachting van jouw reactie.
    gr
    Ludo Dereij

    • Joeri
      Geplaatst op 24 februari 2014 om 17:57 uur

      Ludo,

      Banners Broker is dood. Al bijna een jaar. Alles wat je aan geld erin stopt ga je nooit meer terug zien. Laat Banners Broker links liggen en move on. Die Fred is een handige jongen die denkt nog geld over de rug van onwetende BB gebruikers te kunnen verdienen. Niet intrappen a.u.b.!

      Ik snap echt niet waarom ik nog zo veel reacties met vragen over Banners Broker op mijn site krijg…

      • Ludo Dereij
        Geplaatst op 24 februari 2014 om 20:14 uur

        Hallo Joeri,

        ik zou hier nog graag op willen reageren.
        Daarbij wil ik benadrukken dat mensen zelf hun eigen conclusies moeten trekken.

        dat je zoveel reacties krijgt van mensen heeft denk ik te maken met een bepaalde hoop die de mensen koesteren om nog hun geld, of tenminste een deel ervan terug te kunnen ontvangen. Helaas blijkt dat mensen nog altijd gevoelig zijn voor gladde praatjes.
        Waar trek je dan de grens zodat het duidelijk wordt dat deze mensen worden opgelicht.

        Als voorbeeld een mail van het “reddingsteam BB”
        dit is een mail door een van hen zelf rondgestuurd.

        _______________________________________________________

        Hallo allemaal,

        Even een correctie op mijn eerdere mail .Ik stelde daar dat jullie €37,50 over kunnen maken, dit moet uiteraard 27,50 zijn!!! €12,50 + €15,00!

        Groet, John

        Op 7 februari 2014 23:10 schreef J Vissers :
        Beste mensen,
        Deze mail is wat mij betreft de meest belangrijke die ik in anderhalf jaar Bannersbroker aan jullie heb gestuurd. Lees deze mail dan ook zeer zorgvuldig door en neem vooral mij advies goed in overweging!!! Voor ik mijn verhaal doe de vraag aan iedereen zijn of haar mensen uit de groep die niet in deze verzendlijst staan zelf deze mail door te sturen of mensen te informeren en daar waar nodig te ondersteunen met eventueel te nemen acties!!!
        Afgelopen woensdag ben ik aanwezig geweest bij de extra info avond betreft de veranderingen binnen Bannersbroker. Deze avond duurde drie uur en alle informatie is teveel om in één mail toe te lichten. Alles bij elkaar gaat het om zeer veel details als het gaat om de overgang van traffic, geld, pendings, rechten, trafficpacks, uitbetalingen, maandelijkse FEE noem maar op. Deze details moeten we nu laten voor wat het is omdat op zeer korte termijn Bannersbroker op ZWART gaat…BLACKOUT gaat en dan open gaat in het nieuwe systeem. Om deel te nemen aan het nieuwe systeem en geld uitbetaald te krijgen moet je in ieder geval het volgende doen;
        -10 dollar in het nieuwe systeem in de nieuwe Ewallet storten. Doe je dit niet wordt je account gesloten en is het einde verhaal.
        – slechts 10% van hetgeen nu bij advertising credits staat (oude systeem) komt in de advertising credits nieuwe Ewallet en is je bedrag waarmee je net als iedereen weer op 0 begint met het starten van panelen om iets op te bouwen. We zijn dus allemaal terug bij af en hetgeen op is gebouwd aan my total earnings staat op nul.
        – De andere 90% van je advertising credits (oude systeem) komt in de legancy wallet in het nieuwe systeem en daar kun je maandelijks 200 dollar opnemen. Dat betekend dat je in je ewallet in de nieuwe situatie voldoende geld moet hebben om maandelijks je FEE te kunnen betalen, die FEE komt dus uit de 10%. Dus ook als je niet door bouwt in het nieuwe systeem en weer van 0 af aan wil beginnen maak dan wel die 10 dollar over en zorg dat je maandelijks 200 dollar opneemt!
        Tot zover en voor nu genoeg over de grote verandering die aanstaande is. Ik wil jullie het volgende nog meegeven en denk hier voor jezelf erg goed over na, voor jezelf!!!
        Fred, Rob en Frits draaien al een jaar een reddingsplan (adviesabonnement) waar de meeste van jullie gebruik van maken. Ook zijn er een aantal mensen die zich hebben aangemeld maar niet of te laat betalen en die accounts staan al weer een tijdje stil. Ik ben vandaag bij Fred geweest en vanuit FROB ligt er het volgende aanbod;
        Betaal eenmalig€12,50 aan FROB en zij verzorgen de storting via Payza in je nieuwe BB account. Zij kunnen dit verzorgen omdat er vanuit ieder Payza account de $10,00 dollar gestort kan worden in elk account.
        Betaal €15,00 voor 10 februari (ja is nog maar twee dagen) dan verzorgt FROB dat met de overgang jouw account helemaal in orde wordt gemaakt. je klaar bent in het nieuwe systeem om maandelijks $200,00 op te nemen en zei die willen weer gaan bouwen aan nieuwe inkomsten. LET OP!!! dit is voor één maand, de maand maart. Maak je in april weer gebruik van het adviesabonnement dan maak je eind maart €15,00 over.
        Dus wil je niet zelf de $10,00 dollar storten en wil je niet zelf je oude account klaar stomen voor de overgang (is complex rekenen, traffic, packs, hoeveel Fee heb ik nodig, waar gaat verkeer naar toe, wat loopt nog af aan panelen?!!??) maak dan op uiterlijk 10-02-2014 €37,50 over;
        NL08INGB0004595348 tnv FROB KREVELPOL ovv adviesabonnement en je naam.
        Vanuit mij wil ik nog het volgende kwijt!
        – Iedereen is met één doel gestart met BB, geld verdienen!
        – Iedereen is ontevreden met de gang van zaken!
        – Iedereen is anders in de benadering van zijn of haar business bij BB!
        -Iedereen is ZELF verantwoordelijk voor zijn of haar eigen business!
        -Iedereen kan enkel en alleen zijn of haar ontevredenheid uitten over BB en niet over sponsors of teamgenoten!
        Ik weet hoe hard er door vele van jullie is gewerkt, naar de mogelijkheden die ieder in zich had, heeft. Dat geld ook voor Fred, Rob en Frits. Het aanbod wat de heren nu weer doen richting de groep is meer dan een advies abonnement, het is een vorm van ondersteuning die ik nog nooit iemand en zeker niet in deze business heb zien geven. Maak er gebruik van als je voor jezelf de voordelen er van ziet!
        Gezien de complexiteit die gepaard gaat met de overgang naar versie 3.0 kan ik voor de overgang niet voorzien in tekst en uitleg en eventuele accounts doornemen en deze in orde maken voor de overgang. Als de overgang achter de rug is maak ik tijd vrij om tekst en uitleg te geven over details en mogelijkheden in de nieuwe situatie. Dit zal dan wel collectief gebeuren op een nader te bepalen datum, tijd en locatie!

        Groet en veel succes John

        __________________________________________________

        citaat einde.

        Rob van der Pol, John Vissers Fred van Krevel en Frits zijn schijnbaar de reddende engels in deze.

        Ik hoop alleen maar dat de mensen inderdaad hun eigen keuze maken.
        En zich vooral de kop niet gek laten maken.
        Ik beweer niet dat dit reddingsplan niet meer is dan een stel mensen die de boel bewust willen oplichten.
        Ik denk dat ze zelf het meeste overtuigd zijn van een kans van slagen.
        In ieder geval dat ze het geprobeerd hebben.
        Los van de goede bedoelingen.
        Jammer dat alleen de mensen niet het hele verhaal te zien krijgen.
        Teneinde een afgewogen keuze te kunnen maken.

        ik ben er zelfs van overtuigd dat deze mensen dit mij niet in dank afnemen. Maar dan nog vind ik openheid van zaken nog altijd het eerlijkste.

        Groet
        Ludo Dereij

  • N.V.T
    Geplaatst op 20 maart 2014 om 10:31 uur

    Ik zou Fred en de rest niet vertrouwen.

    ik ken ze al jaren persoonelijk, en ik weet dat ze er niks van bakken.
    Ze doen dit allemaal voor hun zelf alleen.

  • N.V.T
    Geplaatst op 20 maart 2014 om 10:36 uur

    Daarnaast is Fred mijn een hoop geld verschuldigd, net als bij vele andere mensen heeft hij een grote schuld op gebouwd die hij niet terug betaald.

    Noem me maar iets persoonlijk over hem, en ik kan het je vertellen.

    • Joeri
      Geplaatst op 20 maart 2014 om 10:43 uur

      Het lijkt mij dat de stelling in je eerste reactie te maken heeft met de melding in je tweede reactie. Jammer ook dat je wel andermans persoonsgegevens bekend zou willen maken, maar zelf anoniem wil blijven.

      Los van of Fred en zijn compagnons te vertrouwen zijn of niet, het is al sinds jaar en dag door Banners Broker niet toegestaan om je account door anderen te laten beheren. Daarnaast is Banners Broker zo simpel om te beheren, dat dat ook echt niet nodig is.

      Verder denk ik dat het nooit slim is om beheer van accounts bij hyips uit handen te geven. Juist in deze branche is het van belang dat je zelf de controle houdt. Het is tenslotte wel jouw geld! Als je niet voldoende “geschoold” bent om je bezig te houden met hyips, begin er dan gewoon niet aan. Maar laat het alsjeblieft niet aan anderen over! Veel te riskant. Los nog van de onnodig hoge kosten.

  • N.V.T
    Geplaatst op 20 maart 2014 om 17:26 uur

    Ik ben met goede reden anoniem.

    Ik heb nog ontzettend veel geld van hem te goed.

    BB was in verleden zeer erg aantrekkelijk, maar ook sinds de lancering van 3.0 is het steeds moeilijker geworden om geld te genereren, nog niet te spreken over om het geld uit eindelijk eruit te krijgen.

    Als iemand nog ooit iets eruit wil krijgen, adviseer ik gewoon om geen panels te kopen meer en het reserve geld te gebruiken voor de maandelijkse kosten.

    Sowieso niet eerder voor dat 100% duidelijk is wat BB van je eist

    Want ik ben er volledig van overtuig, dat de meeste mensen de nieuwe panels toch nooit meer aan het draaien krijgt. Vanwege de eisen die BB uit eindelijke gaat stellen.

    Het is sowieso al super vervelend dat je ondanks lang wachten je pendings ongedaan worden gemaakt, en je dus opgescheept zit met lage pay outs per maand.
    (in de hoop dat men überhaupt uit betaald als je weer in de min komt.)

    Want het account onderhouden en panels aankopen weer, is een dure aangelegenheid.

    Afgezien van de panel allowance, want als je alle allowance al gebruikt had voor de lage panels. Dan wordt het een dure grap om überhaupt een panel te hebben die je kan qualificeren.

    Er zullen veel verliezers zijn in BB 3.0, dat zeg ik je.

    Zelfs mijn vrienden die met BB mee doen, vinden het niet meer waard om 100de euro’s erin te steken in de hoop dat het misschien weer eens draait en geld uit komt.

  • N.V.T
    Geplaatst op 20 maart 2014 om 17:34 uur

    en ik ben er ook overtuig van, dat het activeren van de accounts voor de meeste mensen totaal geen zin meer heeft.

    Vooral mensen die geen enkele euro erin willen steken meer.
    Men had voor de blackout de pendings moeten annuleren, en kijken hoeveel reserve geld je over hebt van 10%, vandaar uit kun je je account laten lopen tot men zeker weet wat men wilt en al de poging deed om geld eindelijk eruit te krijgen.

  • Raymond
    Geplaatst op 22 april 2014 om 10:04 uur

    Het is triest om te horen dat Banners Broker niet na komt wat zij versproken hebben. Ik heb na een jaar ook nog geen 1 euro ontvangen.